Po přihlášení na portál a kliknutí na tlačítko Hlášení poruch můžete přes tlačítko Nahlásit závadu zapsat jakýkoli problém s internetem přímo do informačního systému, se kterým pracují naši technici při řešení nahlášených problémů.Po přihlášení na portál a kliknutí na tlačítko Hlášení poruch můžete přes tlačítko Nahlásit závadu zapsat jakýkoli problém s internetem přímo do informačního systému, se kterým pracují naši technici při řešení nahlášených problémů.
Nemusíte nikam telefonovat a obtěžovat se hovorem, stačí jen jednoduše svůj problém zapsat do systému. V případě nedostatku informací se s Vámi sami spojíme.
Výhody:
- Možnost snadného oznámení problému, nemusíte telefonovat, stačí se jen přihlásit do portálu.
- Pokud internet nefunguje vůbec, můžete se do portálu přihlásit přes mobilní internet ve Vašem telefonu.
- Okamžitý přehled o provedených opatřeních.
- Přehled o tom, který konkrétní technik problém řeší.
- Možnost e-mailových upozornění při každém provedeném úkonu.
- Přehled o historii všech nahlášených případů.
Do zákaznického portálu se můžete přihlásit na tomto odkazu: PŘIHLÁŠENÍ DO PORTÁLU