Hlášení poruch ještě snadněji

Po přihlášení na portál a kliknutí na tlačítko Hlášení poruch můžete přes tlačítko Nahlásit závadu zapsat jakýkoli problém s internetem přímo do informačního systému, se kterým pracují naši technici při řešení nahlášených problémů.Po přihlášení na portál a kliknutí na tlačítko Hlášení poruch můžete přes tlačítko Nahlásit závadu zapsat jakýkoli problém s internetem přímo do informačního systému, se kterým pracují naši technici při řešení nahlášených problémů.
Nemusíte nikam telefonovat a obtěžovat se hovorem, stačí jen jednoduše svůj problém zapsat do systému. V případě nedostatku informací se s Vámi sami spojíme.

Výhody:

  • Možnost snadného oznámení problému, nemusíte telefonovat, stačí se jen přihlásit do portálu.
  • Pokud internet nefunguje vůbec, můžete se do portálu přihlásit přes mobilní internet ve Vašem telefonu.
  • Okamžitý přehled o provedených opatřeních.
  • Přehled o tom, který konkrétní technik problém řeší.
  • Možnost e-mailových upozornění při každém provedeném úkonu.
  • Přehled o historii všech nahlášených případů.

Do zákaznického portálu se můžete přihlásit na tomto odkazu: PŘIHLÁŠENÍ DO PORTÁLU

Komentáře
  • Kategorie
  • Články na mail







    Formulář byl odeslán, děkujeme.